viernes, 20 de mayo de 2005

Formigueta

Primer de tot donar una explicació al nom del blog i el perquè d'aquest blog. El nom de Formigueta és gràcies a l'entrenador de bàsquet que en un entrenament i davant una errada meva va sortir de la seva boca un... ¿On vas Formigueta?? Immediatament jo em vaig aturar i pel meu cap només va passar el nom de formigueta i perquè m'havia pogut dir això...

Després de reflexionar durant uns dies vaig analitzar la paraula i el que podia significar per mi i vaig arribar a la següent conclusió, per mi una formigueta és un ésser insignificant, molt treballador i sempre va passet a passet. A partir d'aqui cadascú pot extreure diferents visions...

I el perquè d'aquest blog és perquè després d'aquesta época de reflexió amb el meu amic Ivan, perquè no expressar tot el que em passa pel cap i compartir-ho amb altra gent?? Espero que pugui ser un lloc d'intercanvi d'opinions i de tot el que se'ns pugui passar pel cap.

3 comentarios:

Little_Fish dijo...

m'alegra que t'hagis decidit a obrir aquest blog, on poder expressar els sentiments, les idees, les sensacions que portes a dins. Per lo menys a mi m'agrada molt escriure, i es quelcom relaxant, una manera de reflexionar amb major grau les coses i també per ser compartides.

Ara falta ser capaç de transmetre tot això, poder plasmar-ho en paraules. Se que últimament t'estas aficionant molt, i que tot es proposar-s'ho i les coses surten.

¿No merece un punto aparte alguien que en solo tres días es capaz de hacerte caer las lágrimas solo de pensar que te tienes que despedir de esa persona?

Espero el dia que com tu vas fer ahir, digui les teves paraules m'han emocionat per la forma de tractar els sentiments.

Anims i a seguir escribint!

Anna dijo...

ieps "Formigueta" benvinguda a la blogosfera, yo vai cumensar cm tu, i aki estic (q portu un parell d mesos) i realment va mol be, tindre el teu propi espai x dir el q vulguis, com i kuan vulguis! ja niras veient les meves trepitjades x qi! Saluts!

zebrit@ girl dijo...

ula maku! nu tik mul inspirada k diguem, po enu me llegit el teu blog senceret i k sapigues k magradat multixim; i k ames nu mesperava k fossis tan sentimental, enseriu! stik maravellada d km plasmes els teus sentiments, emocions o simplement el k hi veus en una fotografia, k x cert te d felicitar xk tenen una bellesa extrema...SENSE PARAULES!=p aix...nu sabia el xk d furmigueta po ma kedat cla km va cumensa la historia i ma pareix mol original! jeje..i km proposes diferents valoracions dl terme furmiga, doncs..x mi una formigueta te multixim d valor xk sembla k no hi estigui po ella va fen, va fen..i CORRECTE! es mol i mol treballadora i axo es..puff.., crec k si tots actuessim d la matexa manera aniria tot mol millo, tot sobre rodes; enkara k x desgracia les cusetes dulentes tmb han dexistir xk es llei d vida, x tan, es l k hi ha! enu nenet, nu ens conexem gaire po l pok k se d tui am el puket k he xlat am t no+ dirte k em sembles G E N I A L!enseriu! axi k aki tens a una amiga en ki knfiar i, cap problema!, si necessites alguna cuseta o simplemen xla x sentirte millo o nusep..kualsevl cuseta, ja sas on estik i jo encantada dajudarte! muls petunets am mol d kariñu, wapi!¨{esperu k deixis un passet de furmigueta, encara k sigui,pel meu space, ma faria ilu!}