jueves, 15 de septiembre de 2005

Vacances...

Després d'una llarga temporada sense poder escriure degut a vacances i exàmens torna a ser l'hora d'escriure una miqueta i de mostrar algun rècord d'aquestes vacances...
Avui exposo una fotogràfia molt especial, feta l'onze d'agost del 2005 a Vinaròs durant un llarg passeig pel port de Vinaròs...



La foto és molt similar a la segona que vaig mostrar però aquesta està feta sobre les 20:00 del vespre quan s'acaba el dia i la veritat que els rajos del sol que dónen la nostra vida queda molt ben reflexat en el nostre mar de grans records...

La veritat que poca cosa a dir...només us deixo que la gaudiu!! Ahh i com no us recomano una cançó molt maca que sonava per aquelles terres...És de Franz Ferdinand i es diu "Matinee".

Fins aviat!Vagi bé!

Formigueta.

2 comentarios:

IceXavi dijo...

Vaja...Quina mala sort! Amb el que m'agrada llegir els teus posts...Aviam si tens més temps i tornes a escriure... :p Me'n alegro que t'agradi la foto, és de les més xules de les vacances...Ara stic preparant el següent post...jejeje Espero seguir-te veient per aquí ehh!! ;)
Una abraçada!
Petonets

Anónimo dijo...

M'agrada el teu recull de moments, de reflexions, de cançons.

Segur que qui passeja vora la platja una tarda a finals d'estiu pensa: quin cel més xulo... Però no tothom és capaç de donar-li el sentit que li dones tu. I a sobre ets capaç d'unir-ho a un element que és molt important per a mi, la música.

M'agrada pensar que estic dins aquest mar de records teus.

Petons